دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

Criticism of The Politician، سری جدید رایان مورفی

1 نظر
ما از انتخابات یا داستان خلاص نمی شویم: انتقاد از The Politician ، اولین سریال رایان مورفی (گلی ، داستان جنایی آمریکایی) برای نتفلیکس ، که از تاریخ 27 سپتامبر 2019 در دسترس است.


از تاریخ گذشته که 27 سپتامبر گذشته در سری اول رایان مورفی برای نتفلیکس موجود است . سیاستمدار با وجود بسیاری از ویژگی های بارز در آثار قبلی خود ، صددرصد مهر خالق داستان آمریکایی ترسناک را می گیرد : عکاسی و لباس بسیار کار شده و روشی بسیار خاص برای عکسبرداری که در آن برد فالچوک قرار می گیرد. رله دو بار برای ماندن با "موسیقی" ترین قسمت.

دوره آزمایشی HBO Spain را بدست آورید و یک ماه رایگان لذت ببرید

و این است که ستاره نمایش ، خواننده و ترانه سرا بن پلات است که اگرچه به دور از بازیگری عالی نیست ، اما آن مرد کاه است که مشاورانش آن را پر می کنند تا به یک پدیده توده تبدیل شود. یا نه ایده اصلی این سریال بازی با مفهوم آنچه سیاستمدار خوب است می باشد : آیا باید جلوی موفقیت را بگیریم یا برعکس ، داشتن احساس برای رسیدن به افراد ضروری است؟


در شروع سریال نتفلیکس با شخصیت او آشنا می شویم ، جوانی ثروتمند جاه طلب از سانتا باربارا که هدف اصلی آن تقویت سیمای حرفه ای براساس پیروزی قاطع در انتخابات دانشجویی است. البته این در مورد دیدن در تاکتیک های ارتباطی او ، در مبارزات انتخاباتی و راه مبارزات وی برای پیروزی است که نمایشی در مقیاس کوچک از آنچه رقابت به سمت ریاست جمهوری در پی دارد و آن جایی است که طنز رونق می گیرد تا ما را از آن خود کند. لحظات کاملاً ناامید کننده: کاربردی که به اطلاعات شخصی داده می شود ، چگونگی تأثیرگذاری و / یا دستکاری گروه های کوچک و چه اقدامات منطقی برای رسیدن به هدف.

متأسفانه همه چیز فرصت طلبانه ، بی دقتی ، ضرب و شتم دقایق آخر برای صاف کردن نظرسنجی ها و پیش بینی ها و محاسبه انتخاباتی است ... بیا ، اگرچه شورای دانشجویی است ، اما بسیار شبیه به سیاست واقعی است.

سیاستمدار

مشاهده گالری

5 تصویر

سیاستمدار اما در یک اپیزود نسبتا توهین آمیز برای بیننده متوسط ​​، به دام خودش می خورد. در "رأی دهنده" قرار است تصمیمی را که هنوز نظر خود را نگرفته است به تصویر بکشد یا بیش از حد به آنچه در مباحث بحث می شود علاقه دارد. و ویران کننده است ... بدون خواندن مطالب زیاد ، این شیوه تحقیرآمیز بودن کسانی است که قبل از رای گیری گزینه دیگری را انتخاب نمی کنند.

مشکل دیگر این سریال این است که در یک قسمت آخر به خط پایان می رسد که بسیار مهم تر از قسمت خوب قسمت های قبلی است ، خیلی دور می شود.

این نی نی را با شخصیت هایی معرفی می کند که کم و بیش به طرح کمک نمی کنند ، اما در آن شاد می شوند: چنین است مورد مارتینا ناواتیلوا ، اگزستونیست چک ، نماد لزبین ، که لحظات سرگرم کننده ای را ارائه می دهد ، بله ، یا جسیکا لانژ ، مورفی دیوا که در اینجا یک کاغذ انفجاری نیز ذخیره می کند ، هرچند که در یک زیر قطعه با وزن کمتر قرار دارد.

سیاستمدار
مشاهده گالری

6 تصویر

نهان در این کمدی نتفلیکس انتقادی بی رحمانه از نخبگان ، نحوه درک آنها در زندگی و آرزوهای متورم آنهاست ، همانطور که از ازدواج راحتی افراد ناپدری قهرمان یا دوقلوهای خوب و شجاع آنها مشهود است. گوینت پالترو  ( Avengers Endgame ) همچنین نماینده آن گروه منتخب است که مبلغ زیادی را صرف شمن و شفابخش می کند (چیزی که به هر حال اگر بخواهیم علاقه هنرپیشه را به رژیم های معجزه گر در نظر بگیریم چندان دور از واقعیت نیست).

سیاستمدار سریال خوبی برای ماراتن است ، اگرچه برخی از قسمت ها تا حدودی طولانی می شوند: واقعاً کاهش مدت زمان پخش قسمت های آمپوته زمان بسیار خوبی خواهد بود. البته ، کسانی که پلات را تحسین می کنند ، می توانند از اجرای آنها لذت ببرند یا آواز بخوانند یا در پیانو ، بقیه فانی که آنچه بدن از ما می پرسد این است که با فشار دادن FF برای عبور هر چه سریعتر آنها و بازگشت از دیوانگی های موسیقی ، بدانند که ما به کجا می رویم. داستان نویسی کنید

به هر حال ، به فصل دوم اشاره شده است که اگر بتوانید صفحه ها را کنار بگذارید ، می توانید گیر کرده باشید. ظهور جودیت لایت و بت میدلر در قسمت آخر نوار و انتظارات را بالا می برد. و اگر آنها موفق به ادغام شخصیت لانژ به صورت ارگانیک تر در طرح اصلی شوند ، جشنواره ای خواهد بود ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد