دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

Dragon Ball Z فصل 70 - تحلیل و کنجکاوی

5 نظر

ما با یک قسمت جدید از Dragon Ball Z ، مانند هر یکشنبه ، در کنسول های سرگرمی ! امروز به فصل 70 این سریال نزدیک می شویم (مادر من ، 70 هفته این سریال اسطوره ای را با شما تحلیل کرده ایم).

با Dragon Ball روی DVD و Blu-ray به اینجا بروید!

اگر شما به یاد داشته باشید، قسمت قبلی ما را با چپ پسر Goku شاد نشان دادن تمام قدرت خود را فقط شگفت زده Ginyu و Jeice ، و در واقع، این است چگونه آن را آغاز می شود این فصل جدید است. 


سون گووک به لطف استفاده از کایو کن از افزایش انرژی خود متوقف نمی شود و به بیش از 180،000 واحد جنگی می رسد. این رقم باعث می شود جیس لرزد ، و نه بیهوده رئیس او Ginyu تنها می تواند به 120،000 واحد برسد. آنها با چه نوع هیولا روبرو می شوند؟ علاوه بر این ، گوکو به آنها هشدار می دهد که می تواند انرژی خود را بسیار بیشتر کند ، اما اکنون که اکنون به خوبی شبیه این است ... این مکاشفه وحشتناک باعث می شود که گینیو فکر کند که شاید این فوق العاده ترسناک سوپر سایان افسانه باشد ، همان کسی که فریزا خیلی از آن می ترسد. .

Dragon Ball Z قسمت 70

Dragon Ball Z قسمت 70
از طرف دیگر ، بزرگان بزرگ ورود فریزا را به خانه خود درک می کنند ، بنابراین او انرژی درونی دند را بیدار می کند تا در جستجوی زمین های زمینی باقی بماند. هنگام عبور از مسیر فریزا ، مستبد کهکشانی با ایجاد تهدید او را زنده می کند ... آیا او از این تصمیم پشیمان خواهد شد؟

Dragon Ball Z قسمت 70
همه چیز در مورد آینده نامکی ها در گزارش جدید ما!

Dragon Ball Z قسمت 70
و امپراتور بد فقط می خواهد به دانید که کلید را به یک آرزو با توپ اژدها، بنابراین هنگامی که او به خانه می آید بزرگ پیرمرد، خوب ناخن شما استقبال با جدیت، او هشدار داد که اگر او Saichoro می کشد. .. توپ های اژدها نیز ناپدید می شوند! اما در آن زمان اتفاق دیگری رخ داده بود.

Dragon Ball Z قسمت 70

Dragon Ball Z قسمت 70
سه جنگجو نامیکیان ظاهر می شوند تا سعی کنند جلوی شرور را بگیرند! با این حال ، نیروی مبارز این مبارزان مسخره است و فریزا قادر است با یک ضربه ساده آنها را خفه کند. اکنون فقط ناخن ، قدرتمندترین جنگجو نامک ، روبرو دشمن است. آیا این رزمنده شجاع مدتی در جنگ با فریزا پیروز خواهد شد؟ زندگی بزرگان بزرگ با نخی آویزان است.

Dragon Ball Z قسمت 70
اژدها Ball Z فصل 70

برای از بین بردن این قسمت ، ما را در نبرد Son Goku ، که به Ginyu و Jeice توصیه می کند سیاره را ترک کنند ، بازگرداند ، زیرا چنین تفاوت بزرگی در قدرت بین آنها وجود دارد. این سخنان نفس امیدی برای رهبر نیروهای ویژه است ، زیرا یک سوپر سایان هرگز با چنین رحمتی صحبت نمی کند. با اعتقاد بر اینکه گوکو هنوز به آن قدرت بزرگ نرسیده است ، به نظر می رسد که گینو ایده ای به وجود آورده است ... این چه خواهد بود؟

Dragon Ball Z قسمت 70
CURIOSITIES!
1- قسمت صحنه ای فوق العاده را به ما نشان می دهد که بولما در سفر عجیب و غریب موتور سیکلت خود ، به دهکده قاتلین نامکیان می رود. یک ضربه واقعی از واقعیت برای ماجراجوی بی پروا که اکنون از وضعیت بسیار جدی کره زمین آگاه است. 

Dragon Ball Z قسمت 70
2- در منطقه شرطی Bulma ، واقع در بین بعضی از سنگ ها ، دارت برد پر از دارت ... با چهره یامچا پیدا می کنیم ! Bulma ما یک جعبه واقعی از شگفتی ها است و هرگز ما را ناامید نمی کند. 

Dragon Ball Z قسمت 70
و بنابراین ما تجزیه و تحلیل خود را از قسمت 70 از Dragon Ball Z به پایان رساندیم ! نظر شما درباره این قسمت چیست؟ با وجود عدم پیشرفت زیاد در نقشه و میزان پر شدن ، قدرت گرافیک و جهت عالی آن را بسیار جالب می کند. کای، کای !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد