دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

ROMYS SALON

در " سالن رومی " یک دختر ده ساله ، بیماری دمانس پیشرونده مادربزرگ خود را تجربه می کند و در مبارزه برای آزادی و عزت به یک همدست باهوش تبدیل می شود - مقایسه با " عسل در سر " تیل شوویگر (2014) در چنین داستانی کاملاً آشکار است. یک بازی باکس آفیس مانند تراژیک کمدی überzuckerte ، که در آن دختر  شوویگر Emma و  Dieter Hallervorden نقشهای اصلی را بازی می کنند و می توانستند در پایان بیش از هفت میلیون بیننده را در سینماها جذب کنند ، این تولید آلمانی-هلندی به دلیل عدم حضور مجریان شناخته شده و بازاریابی میلیونر به هر حال نخواهد بود. ،

حیف ، زیرا فیلمبرداری از رمان ناشناس اثر  Tamara Bosبه وضوح فیلم بهتری در این زمینه است. کارگردان هلندی ، میشا کامپ ("تونی 10") نزدیک به زندگی و بدون کیت و دراماتیک جنجالی ، با یک همدلی و کودک پسند از یک ارتباط ویژه می گوید  ، که در اینجا فقط در مقابله با بیماری توسعه می یابد. در عین حال ، "سالن رومی" - بر خلاف سهم شوویگر - همیشه به یادداشت صحیح توجه می کند.


رمی و مادربزرگش استین: علی رغم آلزایمر تیم قدرتمند دختران مستقر!


در ابتدا همه چیز به خوبی بین رومی ( ویتا هایجمن ) و مادربزرگش استاین ( بیپی ملیسن ) پیش نمی رود. این ده ساله وقتی مادرش Margot ( Noortje Herlaar ) پس از طلاق به شغل تمام وقت باز می گردد ، احساس تبعید می کند و رومی را بعد از مدرسه در سالن مو مادر بزرگ می گذارد. حتی استین هم هیجان زده نیست ، به هر حال ، او کارهای زیادی انجام داده است و یک کودک فقط در کار زحمت می کشد. با این وجود ، استین به طور فزاینده ای فراموشی می شود و رومی کارهای بیشتر و بیشتری را در سالن به عهده می گیرد. وقتی آلزایمر با استین تشخیص داده می شود ، تصمیم برای مارگوت مشخص است: هیچ کس نمی تواند از او مراقبت کند ، بنابراین مادرش مجبور است به خانه سالمندان برود. رومی مخالف است و تصمیم ریسکی می گیرد ...

متأسفانه ، بحران هایی از قبیل بیماری شدید و غیرقابل تحمل یک عضو خانواده در فرضیه کودکی متوقف نمی شود ، متأسفانه یک واقعیت است. جامعه ما می تواند خیلی تلاش کند تا به ظاهر "خیلی کوچک" از این موضوعات دشوار مهر و موم کند. کارگردان میشا کامپ روش مخالف را انتخاب می کند و به ما اجازه می دهد بیماری استین را از طریق چشم کودکان تجربه کنیم. نگاهی فهمنده و دوست داشتنی ، دانلود رایگان سریال دل که اغلب بیشتر از بزرگسالان را می بیند: برای مادر بزرگ و مادر مطلقه یک مشکل است ، خانه سالمندان به سرعت تصمیم می گیرد. اما رومی آنچه را که دیگران نمی بینند می بیند: آن مادربزرگ به خانه ، کار و کار خود و گربه اش جنس نیاز دارد. او می بیند که مادربزرگ احساس خوبی ندارد و اشتباه می کند. اما او همچنین لحظات خنده دار ، عجیب و گاه پرماجرا را می بیند ، که بیماری را با آن همراه می کند. دقیقاً این چشم انداز همدلی است که به قدرت عاطفی ویژه خود می دهد.

احساسات بزرگ بدون کیت تخت

در حالی که تماشای رمی در مادربزرگ خود را یاری می کنیم ، پیشرفت شخصی را نیز دنبال می کنیم: از سردرگمی پس از جدایی والدین ، ​​رومی به فردی مسئولیت پذیر تبدیل می شود که تنها لنگر مهمی برای مادر بزرگ خود باشد - و بالعکس. کمپ بدون اینکه خیلی آزار ببخشد ، می تواند وضعیت رمی را به عنوان طلاق ای که جای خود را در جهان از دست داده است به تصویر بکشد و او را در سالن مو مادر بزرگ پیدا کند. لحظه ای زیبا که داستان رومی را پشت سر می گذارد - دوباره برخلاف حمله شکر شوویگر - بسیار محتاطانه گیرنده های عاطفی مخاطب را لنگر انداخت.

نکته مهم دیگر این است که کامپ شخصیت هایش را جدی می گیرد و هرگز آنها را در معرض نمایش نمی گذارد. جایی که در "عسل در سر" شخصیت بیمار آزرده (علی رغم عملکرد قوی دیتر هالرووردن) به خاطر چند نقاله گاهی اوقات تقریباً شبیه کاریکاتور به نظر می رسد ، استاین همیشه معتبر و مادام العمر است. این علاوه بر فیلمنامه برای جلوه های غیرضروری غیر ضروری است ، همچنین در بازنمایی های بسیار طبیعی ویتا هایجمن و بویژه بپی ملیسن نیز وجود دارد که استین خود را در همه ی ناامیدی ها قرار می دهد همچنین از استحکام ، عزت ، شوخ طبعی و سبک آخر برخوردار است. به رغم تمام مصیبتها ، شوخ و شوخ و شوخ طبعی خوب به وجود می آید ، در حالی که رومی و مادربزرگش با یکپارچه Girlpower سالن آرایش مو.

نتیجه گیری: "عسل در سر" بدون شیرین کننده های مصنوعی و وسایل ساخته شده. فیلمی آرام ، احترام آمیز و همچنین پر جنب و جوش در مورد زوال عقل ، با ماده و یک تیم بزرگ و مادربزرگ مادربزرگ دلسوز.

بهترین فیلم های 2020: پیش نمایش بزرگ نکات برجسته در سینما


تریلر Romys Salon DF
تریلر Romys Salon DF

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد