دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

انتقاد از آموزش یک ابرقهرمان (Raising Dion) ، در حال حاضر در Netflix

توضیح
منتقد آموزش یک ابرقهرمان (Raising Dion) ، سریال Netflix مایکل ب. جردن را با کارول باربی که قبلاً در نتفلیکس پخش شده بود ، تهیه و بازی کرد.


مایکل B. جردن (حماسه Creed ) تولید و ستاره ایجاد  یک ابرقهرمان ( Raising Dion ) برای نتفلیکس . این یک سریال علمی تخیلی است که به بررسی مشکلات ناشی از یک پدیده جوی ناشناخته می پردازد.

از ماه آزمایشی Amazon Prime Video لذت ببرید و بهترین سریال ها و فیلم های موجود روی این پلتفرم را پیدا کنید ... رایگان!

مارک و پت دو دوست هستند که برای شرکت BIOTA کار می کنند ، متخصص در محصولات دارویی و مطالعه اقلیم شناسی و تأثیر آن بر طبیعت هستند. در طی سفر به ایسلند ، آنها شاهد فوران خورشیدی در طول چراغهای شمالی بودند. این واقعیت زندگی آنها را برای همیشه تغییر خواهد داد.


آموزش یک ابرقهرمان  روی داستان نیکول ریس تمرکز دارد ، زنی که مجبور است پسرش دیون را پس از ناپدید شدن مرموز شوهرش ، مارک ، بزرگ و مراقبت کند.

مدتی بعد ، دیون شروع به کشف چندین توانایی غیر قابل توضیح می کند که مادرش باید آن را یاد بگیرد: از حرکت اشیاء با ذهن تا نامرئی شدن یا عبور از مواد جامد. برای محافظت از او به کمک پات ، بهترین دوست مارک خواهد رسید.

اما ، برای بدتر شدن امور ، نیکول کار خود را در حالی که سعی در مراقبت از پسرش دارد از دست می دهد و علاوه بر این ، نگرانی های خود را بررسی می کند که چگونه BIOTA ، شرکت مارک برای آن کار کرده است ، او را از نزدیک تماشا می کند. او مجبور است با جمع آوری اطلاعات در مورد آخرین لحظات شوهرش و گول زدن یک تهدید مرموز که میان رعد و برق پنهان است ، از هر قیمتی در کشف قدرتهای پسرش خودداری کند و از آنها بهره ببرد.

یک ابرقهرمان را آموزش دهید

مشاهده گالری

6 تصویر

به طور خلاصه ، می توان گفت که  آموزش یک ابرقهرمان  یک شوخی نسبتاً آشوب آور است: در بعضی مواقع می خواهد یک درام خانوادگی باشد ، در بعضی مواقع تعهد به داستانهای علمی می کند و اتفاقاً برخی پیام های کاملاً خرد شده را به نفع تنوع اعم از قومی می گذارد. یا اجتماعی اما تقریباً در همه زمینه ها کاملاً بی نقص است ، اگرچه در بعضی مواقع از نظر منطقی سرگرم کننده است.

حضور جردن ، که به شهرت با Chronicle منجر شد ، هنوز هم کنجکاو است ، اما در قدرت های کوچک دیون چیز غیرعادی وجود ندارد ، بنابراین نتیجه خیلی دور از آن فیلم و همچنین جدیدترین پسر ، بسیار است. لذت بخش تر به عبارت دیگر ، در مورد آموزش هایی که به کودک داده می شود ، واقعاً چیز خاصی وجود ندارد ، که هیچ شرحی نداشته باشد و عواقب عواقب عظیمی ایجاد نکند.

پسربچه خود را با مرد عنکبوتی مشخص می کند تا آنجا که مجبور است با قدرت خود "سیلی بزند" تا یاد بگیرد که به آنها تسلط یابد و حتی یک لباس و هویت جایگزین را به عنوان بازی ایجاد کند: Super Mind. یکی از مضامین تکرار شونده ، لزوم قرار گرفتن در یک گروه است ، چیزی که بویژه برای دیون هزینه دارد و همچنین او را تا حدی به چهره پیتر پارکر نزدیک می کند.

یک ابرقهرمان را آموزش دهید
مشاهده گالری

4 تصویر

در مورد داشتن اسم سریال که می تواند خواهر آموزش یک ابرقهرمان باشد ، شاید قهرمانان باشد اما با یک فیلمنامه بسیار فقیرتر و فریبنده تر و بدون چنین ساختاری کاملاً تعریف شده. اثبات این نوبت نهایی است ، که به عنوان یک تهدید مطرح می شود: آیا فصل دوم وجود خواهد داشت؟ این همان چیزی است که دلالت دارد گرچه نتفلیکس هنوز این تجدید نظر را تأیید نکرده است

یکی از مشکلات بزرگ سریال این است که جلوه های ویژه بسیار معتبر هستند ، اما نه نحوه تعامل با شخصیت ها. شاید کسی که باید بدترین ارزیابی را انجام دهد پسر قهرمان ،  Ja'Siah Young است ، که در اینجا در نقش اصلی شرکت می کند و علاوه بر "عدم تطابق" با آنچه می بیند ، از تولید همدلی فاصله دارد. با حرکت آن تحریک می کند. به نظر می رسد مشکلی در جهت تفسیر است ، زیرا بیش از یک بار نوبت وی بوده است که جلوی صفحه سبز عمل کند و بدون اشارات دقیق این امر بسیار طبیعی به نظر می رسد.

در هر صورت ، سکانس هایی از تخیل ترین وجود دارد که از جمله آنها می توانیم یکی از دریاچه ، یکی از غلات و یکی از کشتی های LEGO را علاوه بر رویارویی با سایه های طوفان و به ویژه با "انسان بد" اشاره کنیم. "از رعد و برق.

این شرم آور است که پیام آموزش یک ابرقهرمان  بسیار ساده است و به گونه ای اضافی نیز مورد کاوش قرار می گیرد: بله ، یک مادر و یک پدر برای فرزندان خود قادر به هر چیزی هستند ، اما ما به شما اطمینان می دهیم که هیچ کاری ندارد. ببینید با آنها توانایی های ویژه ای دارید یا نه. بزرگترین قدرتهای فوق العاده آنها بیدار کردن در آنها است که بسیار ابتدایی و قوی است و حتی صاعقه نمی تواند آنها را فرو بکشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد