دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

Critic of Succession ، یکی از بهترین سریال های HBO

توضیح
منتقد دو فصل اول Succession ، یکی از بهترین سریال هایی که می توانید در HBO ببینید. هر دو روی سیستم عامل کامل شده اند.


آیا لوگان روی تجسم شیطان است؟ بعد از تماشای دو فصل اول سریال استثنایی Succession ، باید بگوییم که برایان کاکس ما را اغوا کرده است که کاملاً ما را به لبه پرتگاه کشاند. دقیقاً همانطور که شخصیت او انجام می دهد ، مغول لوگان روی ، چهار کودک و پرسنل مورد اعتمادش را تحت فشار قرار می دهد وقتی که برای همه پوسیدگی هایی که کنگره شرکتهایش در زیر فرش انباشته است ، فشار می آورد.

هنوز از ماه محاکمه HBO اسپانیا لذت نبردید؟ شروع به لذت بردن از بهترین سریال ها و فیلم های رایگان کنید

در راس قسمت اول ، کارگردان آدام مک کی ایستاد ، مسئولیت عناوینی همچون "Masters of the News" ،  "Bet Bet" یا "معاون قدرت" ، که از آن زمان به عنوان تهیه کننده اجرایی فعالیت کرده است. و مطمئناً می توان گفت که این سریال از یک سیستم کاملاً فاسد دریغ نمی کند که در آن فشارها ، تأثیرات و سرپوش گذاشتن ها ارز تغییر دائمی است.

حالا که توانستیم قسمت آخر فصل 2 را با عنوان "این برای اشک نیست" تماشا کنیم و لذت ببریم ، وقت آن رسیده است که از چاپلوسی به سمت یک سریال که به روح می رسد تصویر یک پاندا بی قلب را خلاص کنیم. بنابراین ، در این روش پارادوکسیکال ، 20 قسمت که دو قسمت بسیار زیاد پخش شده بین سالهای 2018 و 2019 را تشکیل می دهند ، نوشته شده اند و این باعث شده است که به دنبال دیالوگ هایی که با نیت دوم ، طنز و یا به طور مستقیم ، ما را به سمت ناخن بکشیم. ، گال


اما ، بیایید از ابتدا شروع کنیم. این سریال با لوگان روی ثروتمند و تأثیرگذار آغاز می شود که دچار سکته مغزی می شود. او مدیرعامل Waystar Royco است ، بنابراین وی یکی از پرافتخارترین شرکت های چند ملیتی در ایالات متحده را در اختیار دارد و بنابراین تعداد معدودی از موفق ترین شرکت های جهان از جمله بخش سفر دریایی و رسانه های خاص خود را در اختیار دارد. این امر باعث می شود که فرزند وی کندال قدم به جلو بگذارد ، اگرچه طبق برنامه ریزی ، سعی کند تا حدودی زودهنگام اتفاق بیفتد.

با این حال ، کن چیزی جز مشکالت در راه خود پیدا نخواهد کرد: از شرایط اضطراری شخصی مانند فروپاشی ازدواج و اعتیاد به مواد مخدر گرفته تا مخالفت شدید برادرانش و اتهامات اعتماد پدرش ، بیش از حد نگران ظاهر ناعادلانه و شمارش روی تأیید خود را متوقف کنید.

چرخش غیر منتظره از وقایع در پایان فصل اول ، خانواده را وادار می کند تا مشکلات را به عنوان یک بلوک محکم برطرف کنند ، اما برخی از پارچه های کثیف از گذشته ، ثبات نامناسب شرکت را تهدید می کند. از جمله برنامه هایی که روی میز گذاشته شده است: کسب سرمایه های قدرتمند برای هوای طوفان ، گرفتن سرمایه گذاری خارجی و حتی مذاکره در پشت درهای بسته برای صرفه جویی در شرکت و تسلیم شدن از موقعیت غالب خود در بازار سرگرمی نیست اما در نهایت تنها گزینه این همان "قربانی خون" است ، که منجر به مبارزه با روده معتبر می شود تا در میان همه اقوام و سگ های دامان خود که سالها مینیون های وفادار بودند ، ناخوشایند بماند.

جانشینی

مشاهده گالری

4 تصویر

شما نمی توانید بدون صحبت بیش از حد بیشتر توضیح دهید یا برخی از شگفتی های فوق العاده این سریال را از بین ببرید ، بنابراین ما "محتوای" Succession را برای پرداختن به "قاره" برجسته آن کنار نمی گذاریم . اگر فصل اول از طراحی تولید خیره کننده ای برخوردار بود ، در فصل دوم داستانی که گفته می شد بدون غفلت غلبه کرده است. سفرهای دریایی ، عمارتها ، کنفرانس های مطبوعاتی ، مهمانی های سنگین ... همه چیز به شکلی قابل قبول و تحقیرآمیز ایستاده است ، زیرا کمک زیادی به تصویر کشیدن شخصیتهای ناشایست می کند که همه چیز دارند و هیچ ارزشی ندارند.

به این معنا همیشه یک برعکس عالی برای برادران قائنیت است (آلن راک به عنوان کانر ، جرمی قوی به عنوان کندال ، کیان کولکین به عنوان  رومی  و سارا اسنوک به عنوان  شیو ) شخصیت گرگ (نیکلاس برون) که هرگز نتوانسته در دنیایی قرار بگیرد که او با او مانند یک فرد فراری رفتار می کند ، که در آن جا ندارد. بیش از حد بسیار زیاد است. صداقت بیش از حد ، به ویژه برای مربی سوء رفتار ، شوهر شیو به نام تام (متیو مکفادیین).

جانشینی
مشاهده گالری

4 تصویر

همه چیز در Succession عطر تراژدی یونان را به وجود می آورد ، چیزی که موسیقی متن فیلم نیکلاس برتل در آن نقش بسزایی دارد ، که زمانی برای کارهای وی در فیلم هایی مانند Moonlight یا جدیدترین بلوز خیابان بیل تحسین شده بود ، که باعث شد او مسیرهایی کسب کند. نامزدهای اسکار

در حال حاضر از عناوین اعتباری ، با پیانوی بمبئیک و رشته ها ، ما را کاملاً با فساد خانوادگی پرشور که می خواهیم شاهد آن باشیم ، هماهنگ می کند. موسیقی ظریف ، اما در عین حال ناامیدکننده ، تندخوان و اسرارآمیز است. این یک ماده افزودنی تزئینی صرف نیست ، بلکه با زبانی به همان اندازه قدرتمند در تصاویر صحبت می کند.

جانشینی
و ناگفته نماند که ، در یک سری که مبارزات قدرت در آن رابطه بین شخصیت ها را تحت تأثیر قرار می دهد ، عکس گرفتن از دوربین اساسی است. مارک میلود که فیلمسازی است که بیشتر اوقات پشت دوربین بوده است (هشت قسمت ، چهار قسمت را در هر فصل کارگردانی کرده است) آن را به ویژه در بخش های آخر این فصل دوم به حساب می آورد ، که اغلب در انتخاب برنامه ها قرار دارد. خرد شده و خرد شده که مشخص می کند چه کسی تابه را با دسته قرار داده است. و به همین دلیل هواپیمای نهایی بسیار ناامیدکننده است. اما این ، شما باید متوجه تماشای این سریال شوید ، زیرا ما نمی خواهیم اسپویلرهایی را متحمل شویم.

من همچنین موارد ثانویه را تماشا می کنم ، که یک لوکس واقعی است: ما هالی هانتر را در نقش راه ، جیمز کرومول در نقش ایوان روی و گیلاس جونز به عنوان نان پیرس داریم ، تا فقط تعداد معدودی از آنها را ذکر کنیم.

ما با اشاره به یک واقعیت بسیار دلگرم کننده نتیجه می گیریم: در سال 2020 یک فصل سوم Succession خواهیم داشت. تاریخ دقیق هنوز مشخص نشده است ، اما اگر سطح را حفظ کنید ، ما باید بسیار مراقب باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد