دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

The Walking Dead 10x02 - تجزیه و تحلیل "ما پایان جهان هستیم"

10x02 با عنوان "ما پایان جهان هستیم" در تاریخ 14 اکتبر 2019 ساعت 3:30 بامداد در فاکس پخش شد و در سیمولcast با ایالات متحده آمریکا پخش شد.

که ما انجام داد شگون نشت از عنوان قسمت و خلاصه از قسمت اول از فصل 10 از بازی The Walking Dead از فصل 10x02 ما را به مطمئن شوید بهتر پچپچه .

صرف نظر از اپیزودی که سرآغاز فصل بوده است ، ما کاملاً روی آنها تمرکز می کنیم ، بدون آنکه به بازماندگان عمیق تر شویم.

تمام فصل های The Walking Dead در DVD و Blu-Ray

ما به یاد شما که امروز، دوشنبه 14 اکتبر،  FOX  پخش خواهد شد " ما پایان جهان " ( " ما پایان جهان ") از 22:30، در حال حاضر در نسخه دوبله آن است.

همانطور که در خلاصه داستان رسمی قسمت 10x02 TWD آمده است: "منشأ آنچه آلفا و بتا را به عنوان گروه Whispers متحد می سازد آشکار می شود و گروه های مختلف را آماده می کند."


خلاصه داستان The Walking Dead 10x02
قسمت 10x02 از  مرده راه رفتن  به تناوب بین دو هواپیما زمانی، در هفت سال گذشته پیش، و وقایعی است که منجر به بالا به لحظه ای که آلفا و کارول دیده بنابراین intimatoria در فاصله.

در گذشته ، تصادف رانندگی باعث می شود زنی مجروح در داخل وسیله نقلیه شود. انبوهی از واکرها به او نزدیک می شوند که بدون شانس فرار می کند. مرده او را نیش می زند اما جشن برای لیدیا که همراه مادرش آلفا در میان آنها است ، خیلی زیاد است . دختر شروع به جیغ زدن می کند و همین امر آنها را وادار می کند که داخل یک ساختمان پناه ببرند. در داخل مرد مسلح جسمی قرار دارد که دارای یک بالاله است.

در آینده آلفا و بتا در مورد لزوم بازگشت به گفتگو صحبت می کنند تا ترس ساکنان اسکندریه از بین نرود. آلفا پیشنهاد می کند که آنها یک سفر اعزامی انجام دهند و "خواهران" را با خود ببرند ، دو زن که توانایی بو کردن مردگان را دارند.

در گذشته آلفا با مرد مقابله می کند و به او می گوید که باید دو چیز را در نظر بگیرد: این که او به راحتی نمی میرد و برای پایان دادن به او باید با دخترش هم همین کار را انجام دهد. او به آنها می گوید که یک شب به آنها می دهد و پس از آن مجبور به ترک می شوند. لیدیا می پرسد آیا این یک هیولا است و او به او می گوید که همه هستند.


در آینده بتا بسته را هدایت می کند. یکی از خواهران شروع به نشان دادن برخی از حساسیت می کند ، که آنها را در معرض خطر قرار می دهد. او پریشان است ، چیزی که باعث می شود خواهرش او را مورد توبیخ قرار دهد.

در گذشته آلفا لیدیا را حمام می دهد و سپس به دنبال لوازم می رود. مرد از او می خواهد که دست از توهم بکشد و از او سؤال می کند که آیا اسمی دارد. او توضیح می دهد که مانند مردگان ، آن را ندارند ، نباید آنها را داشته باشند ، بنابراین آنها آزاد خواهند بود. او توضیح می دهد که واکرها به اردوگاه او رسیدند و با آنها اختلاف داشتند ، اما او صدای آنها را دوست دارد و تنها آهنگی است که او را تحمل می کند و هرگز از آن خسته نمی شود.

در آینده ، هنگامی که یکی از خواهران شروع به گریه کرد ، بتا با گروهی از واکرها روبرو می شود: دلیل این امر این است که او فداکاری کودک را به خاطر می آورد و می گوید که از دستش برده است. هنگامی که آلفا او را متوقف کرد ، بتا قصد دارد او را بکشد و از او می خواهد که او را به "مکان عمیق" بردارد.

لیدیا متوجه است که آنها در یک پناهندگی مجنون قرار دارند . او اسم حیوان دست اموز پر شده خود را رد می کند و به مادرش می گوید که می خواهد مثل او باشد. آلفا این کلمات را با خوشحالی دریافت می کند ، و این باعث می شود تا لیدیا رها شود: او به او می گوید که او را دوست دارد و او را ناامید نمی کند ، اما شور و شوق او را اذیت می کند و از او می خواهد که مادرش را صدا نکند. لیدیا می ترسد او را ترک کند ، که او را نشانه ضعف می داند.

The Walking Dead 10x02

مشاهده گالری

4 تصویر

The Walking Dead 10x02
مشاهده گالری

4 تصویر

در حال حاضر در مکان عمیق جنگل ، آلفا از زن می خواهد ماسک خود را برداشته و قبل از او زانو بزند: او او را در اشک هایش تسلی می دهد و او را می بخشد. به محض بازگشت به اردوگاه ، زمزمه های دیگری به او نزدیک می شوند و به او می گویند که او تنها نیست ، که آنها نیز به اجتماع بازماندگان فکر می کنند ، که به نظر می رسد یک مکان امن است و گاو دارد.

خواهرش او را می گیرد و بتا با آلفا صحبت می کند. او تعجب می کند که چرا به او رحم کرده است ، زیرا او بسته را غیر متعادل می کند و تهدیدی را ایجاد می کند. او همچنین او را مورد انتقاد قرار می دهد که شبها به تنهایی بیرون برود ، اما می گوید او جایی است که همیشه بوده است.

در گذشته ، آلفا و مرد چندین Walker را با هم می کشند. او به او می گوید دوست دارد او را بکشد. او به او می گوید که او متفاوت است. در حالی که اجساد بیرون کشیده می شوند ، وی با باز کردن برخی از دنده ها به او کمک می کند و او را با نامیدن "مرد بزرگ" از او تشکر می کند. این زمانی است که شما را انتخاب کنید به پاسخ آن را B و اختصاص آن به خودی خود نام . او توضیح می دهد که در جهان دو نوع انسان وجود دارد: شجاعی که با مردگان قدم می زند و بقیه. هنگامی که او سعی می کند balaclava خود را برداشته ، او را متوقف می کند. به او می گوید که سپیده دم برو و دیگر برنگرد.


خواهران با یکدیگر صحبت می کنند: کسی که منتظر بود از او سؤال می کند که آلفا چیست؟ او به او می گوید که آرام و آرام است ، همانطور که تصور می کند و دیگر به کودک فکر نمی کند ، که از فداکاری خود خوشحال است همانطور که آلفا با دخترش انجام داد. او قول می دهد که دیگر گمراه نشود. اما هنگامی که آنها دوباره بیرون می روند و یک گروه ترکان و مغول را می یابند ، یکی از کشته شدگان حامل کودک است و او کاملاً دیوانه می شود ، بنابراین اجازه می دهند که واکرها او را بلعند.

وقتی آنها به اردوگاه برمی گردند ، آلفا با خواهر صحبت می کند: او به او می گوید که پشیمان نیست و رهبر توضیح می دهد که پایان دادن به خون خودش علامت قدرت است ، که او عظمت را در او می بیند. بعداً ، آلفا به بتا می گوید که او هرگز آرام نبوده است ، چیزی که او را شگفت زده می کند زیرا آنها چندین مورد از خود و حتی برخی هوشیارها را از دست داده اند. او به او می گوید که آشوبی در هرج و مرج وجود دارد و او از هیچ چیز نمی ترسد.

آلفا به عنوان پاداش وفاداری خود و برآوردن نیازهای گروه قبل از خودش ، خواهر را به عنوان گاما در پیش از همه قرار می دهد. صبح روز بعد ، وقتی بتا در مورد آلفا سؤال می کند ، گاما به او می گوید که او به اردوگاه قدیمی رفته است.

The Walking Dead 10x02
در گذشته ، لیدیا کوچک شبها از خواب بلند می شود و صورت وی را با خون واکرها می پوشاند. بی وقفه تکرار کنید "اکنون همه ما هیولا هستیم."

در آینده ، آلفا دچار یک بحران است: او در اردوگاه است که اسم حیوان دست اموز پر شده لیدیا و نزدیک آنچه که مانند گهواره ای است که با شاخه ها ساخته شده است ، است. بتا به او می گوید که فکر کرده که او را کشته است ، اما اعتراف می کند که قادر نیست. او از او پشتیبانی می کند ، به او پیشنهاد می کند و به او هشدار می دهد که "بسته" نمی تواند آن را پیدا کند. آلفا به او می گوید که برای او مرده است زیرا آنها به هیچ وجه شبیه هم نیستند.

در گذشته ، آلفا به دنبال لیدیا می رود و او را به اتاقی منتقل می کند که در آن تصویری با چهره های خراشیده شده دو مرد در آغوش گرفتن وجود دارد. ممکنه برادر بتا؟ آلفا و بتا تا زمان مداخله لیدیا مبارزه می کنند. آلفا ، که می بیند او را در خون پوشانده است ، به او می گوید که بسیار خوب انجام می شود اما او جرات ندارد دوباره او را ترک کند. سپس او بتا را دعوت می کند تا در تاریکی با او قدم بزند. او می گوید "من پایان جهان هستم" که به او پاسخ می دهد "ما پایان جهان هستیم. سپس او بالکلوا را برداشته و به صورت خود نگاه می کند تا دوباره آن را بپوشاند (بیننده باقی مانده است که می خواهد دیدگاه خود را داشته باشد). در کنار آن بدن مرد در عکس قرار دارد. بتا به او می گوید که نمی تواند او را ترک کند ، بنابراین او به او می گوید که مجبور نیست این کار را انجام دهد و چاقوی خود را به او می دهد.

The Walking Dead 10x02
در حال حاضر در آینده ، بتا به آلفا می گوید که بازماندگان از مرز عبور کرده اند زیرا آنها دود دیده اند. او به او می گوید که آنها باید به آنها درس بیاموزند تا یادشان باشد که مسئول هستند. آنها وقتی می گویند: "ما در تاریکی راه می رویم. ما آزاد هستیم ما در خون شنا می کنیم. ما آزاد هستیم ما عشق را احساس نمی کنیم. ما آزاد هستیم ما ترس نداریم. ما آزاد هستیم نیازی به صحبت نداریم. ما آزاد هستیم ما با مردگان زندگی می کنیم ما آزاد هستیم این پایان جهان است. اکنون زمان تمام شدن است. ما پایان جهان هستیم. " به عنوان برجسته  قسمت 10x02 از The Walking Dead  این لحظه به یاد ماندنی است.

فرقه چگونه کار می کند؟
در این قسمت ما می توانیم ببینیم که چگونه فرقه مردگان سرچشمه می گیرد و به نوعی نیز آن نوع مذهب در اطراف آلفا با دعاهای خود ، مناسک و رهبری آن برگزار می شود. واقعیت شناخت شک و تردیدهای او ، او را بیش از هر زمان دیگر انسان سازی و فرومایه می کند ، زیرا می بینیم که چگونه او آن اضطراب هایی را که مانع از پیشروی او می شود ، تکان می دهد ، عصبانیت خود را بر بازماندگان متمرکز می کند ، که شیوه زندگی او را تهدید می کند.

گاما ، پس از دریافت نام خود ، به عنوان یک عنصر تنش معرفی می شود زیرا باعث شکسته شدن ، به اصطلاح ، ارتباط صمیمی بین آلفا و بتا می شود . با این حال ، آلفا یک متخصص در تبلیغات داخلی و خارجی است و می داند که باید دشمنان خود را بترساند بدون اینکه غفلت کند که نمونه ای برای وفادار خود است ، از این رو او کاملاً مشخص است که کی باید پاکسازی شود و چه موقع بی امان (حداقل) در مقابل گالری).


یکی از نقاط قوت قسمت 10x02 فیلم The Walking Dead اینست که اطلاعات مربوط به شخصیت ها را بدون از بین بردن کل رمز و راز ارائه می دهد: ما هنوز هم علاقه مندیم که درباره آلفا و بتا اطلاعات بیشتری کسب کنیم. چهره دومی نیز مانند گذشته که برای اولین بار پوشانده شد ناشناخته مانده است.

و علاوه بر این ، باید به اهمیت روابط مادر و فرزند اشاره کرد: آلفا یک شخصیت در تضاد است زیرا بی هویتی او با طبیعت پیش می رود: اگرچه او عاشق هرج و مرج است و صد در صد آزاد است ، اما نمی تواند از داشتن احساس نسبت به دخترش جلوگیری کند. ، که بخشی از خود است.

به طور کلی ، " ما پایان جهان هستیم " یک اپیزود بسیار محکم و جمع و جور است که اجازه عبور از طریق شاخه ها را ندارد و ما را در آستانه درگیری قرار می دهد و به ما نشان می دهد که چه اتفاقی می افتد در طرف مقابل ، در طرف مقابل.

چه انتظاری از The Walking Dead 10x03 داشته باشد
با عنوان "ارواح" ("ارواح") هفته آینده وارد می شود ، در تاریخ 21 اکتبر قسمت 10x03 از The Walking Dead . خلاصه داستان به ما می گوید که ترس از بازگشت نجوا در اسکندریه تقریباً پارانوئید خواهد شد و کارول با رها کردن نیاز خود برای انتقام ، فرصت جنگیدن را خواهد داشت. به یاد بیاورید که او یکی از بزرگترین افراد تحت تأثیر از  دست دادن شخصیت های بی شماری  بود که در میان آنها پله پله او نیز بود ، اتفاقی که به نوعی با عاشقانه بودن او با اژکیل پایان یافت.

این بدان معنی است که بسیاری از اقدامات در انتظار ما هستند ، اکنون که ما نقطه شروع هر دو جناح را روشن کردیم: وضعیت رهبران و اهداف آنها. تریلر را پیش می بریم:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد