دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

تجزیه و تحلیل نسخه Witcher 3 Complete Edition برای نینتندو سوئیچ

62 نظر
تجزیه و تحلیل Witcher III Wild Hunt Complete Edition برای نینتندو سوئیچ برای هر فن RPG خیالی است. جاه طلبانه ترین ماجراجویی Geralt de Rivia روی یک کنسول قابل حمل!


CD Projekt Red ، مطالعه مسئول حماسه The Witcher (که در تلاش برای توسعه Cyberpunk 2077 برای PS4 ، Xbox One و PC است ) نه تنها یکی از با استعدادترین تیم های حال حاضر است. لهستانی ها قادر به انجام سحر و جادو هستند ، زیرا هیچ کس نمی توانست تصور کند که یک بازی به اندازه Witcher III Wild Hunt می تواند در یک کارتریج Nintendo Switch (بدون بارگیری اضافی) جای بگیرد. از این موضوع راضی نیستند ، آنها شرط بندی را بالا می برند ، زیرا Witcher III Complete Edition شامل بازی اصلی و دو DLC تاریخ است که قبلاً می توانستیم در نسخه های قبلی بازی کنیم: Hearts of Stone و Blood and Wine .


در واقع ، کار CD Projekt محدود به نظارت است ، زیرا افرادی که مسئولیت تبدیل را دارند ،  Saber Interactive است که به تازگی برای Switch بازی های دیگری مانند Ghostbusters The Videogame ، Call of Cthulhu یا Vampyr را تغییر داده اند.

سوئیچ witcher 2
در این مرحله ، صحبت کردن در مورد Witcher III Wild Hunt دشوار است بدون آنکه به موضوعات برگردد ، زیرا در نسخه اصلی آن به یکی از عناوینی تبدیل شد که تعریف کنونی توانایی فعلی - در آن زمان ، نسل جوان - را دارد. کنسول ها این یک بازی نقش آفرینی با جنگ در زمان واقعی است که در یک دنیای آزاد صورت می گیرد ( دنیای شمشیر و جادوگری که توسط نویسنده ، همچنین لهستانی ، آندرژ ساپکوفسکی تصور می شود ).

سوئیچ witcher 5
تحلیل Witcher 3 Wild Hunt

این یک محیط بزرگ و تاریک است که عناصر فولکلور اروپای مرکزی را با رویکرد بدبینانه و غیرقابل تفسیر تفسیر می کند. و در حقیقت ، این قسط سوم ، بسته شدن ماجراهای جادوگر د ریویا جادوگر است (که در پایان سال دوباره در سریال های تلویزیونی نتفلیکس ملاقات خواهیم کرد ). جرالت این بار با Wild Hunt روبرو می شود ، گروهی از سواران طیفی دختر سیر فرزند خود را تحت تعقیب قرار می دهند.

سوئیچ witcher
و در این نبرد ، که در آن سرنوشت جهان حل و فصل شده است ، باید از تمام مهارت های خود استفاده کنید: جنگ و دیپلماسی ، اغواگری و جادوگری ، طعنه ... گرگ سفید یکی از شخصیت هایی است که به بهترین وجه ظاهر می شود در هر بازی ویدیویی به تصویر کشیده شده است . به همین مناسبت با مشخصات بالغ ترش. اگر کتاب ها را خوانده اید ، لازم نیست که ما بیشتر به شما بگوییم ، در غیر این صورت ، هرچه بیشتر وقت خود را با ژرالتی بنشینید که در آوار ساردینیلا نشسته ، بیشتر او را تسخیر می کند.

سوئیچ witcher 6
RPG که نسل را تعریف کرده است
زیرا اگر چیزی وجود دارد که از The Witcher III برجسته است ، یکی از بهترین بازی های مکتوب ما در سالهای اخیر است که از آن لذت برده ایم . این فقط مربوط به رودخانه نیست ، بلکه در مورد شخصیت هایی است که با آن همراه هستند. شریک زندگی وی وسایر ، دوستش جاسیر و دو علاقه عاشقانه او: ینفر دو ونبرگ و تریس مریگولد . همین اتفاق برای دهها دبیرستان که از جاده عبور می کنیم و با توسعه هر یک از مأموریت ها - اصلی و فرعی - این بازی غول پیکر را تشکیل می دهد.

سوئیچ witcher 7
مطمئنا بهترین نمونه این توجه به جزئیات ، رسالت Blood Baron است که شباهت بسیار خوبی با یکی از داستان های کتاب اول دارد و آن هم برای میزان ظرافت ها و چرخش ها هیجان انگیز است ... همین را می توان گفت از بانوان جنگل یا نبرد حماسی Kaer Morhen .

پیش نمایش سوئیچ witcher 3 5
همه چیز در حال مبارزه و شکار هیولا نیست (که این کار جادوگر است) ، اما فضایی برای طنز ، شهوانی یا مضحک وجود دارد. بازی Witcher III هنوز یک تجربه باورنکردنی است . و همچنین با بسیاری از جانوران برای شکار ، قراردادهای جادوگران و دستورات ثانویه همراه است.

سوئیچ witcher 4
همه مأموریتهای جانبی The Witcher 3

در مورد گیم پلی ، همه چیز را داریم: اکتشاف (استفاده از حواس جادوگر) ، مکالمه با گزینه های مختلف پاسخ ، بازی با ورق -Gent- با عمق عظیم و یک سیستم پیشرفت بسیار عمیق ، مبتنی بر سطح و استفاده از جهش زا شاید جنبه ای که او در آن گیر می کند (قبلاً در بازی اصلی اتفاق می افتد) سیستم جنگی است. ما علاوه بر جادوها ، دو شمشیر جادوگر (یکی از فولاد برای مردان و دیگری نقره برای هیولا) را در اختیار داریم .

پیش نمایش سوئیچ witcher 3 4
اما تشخیص تأثیرات ، موقعیت در مقابل دشمنان و "زمان" برای افراد گریزان چندان جالبی نیست و در بسیاری از موارد ما لنگ ها را به روشی غیرقابل توصیف می گذرانیم. در سطح دشواری بالاتر ، می تواند کمی ناامید کننده باشد.

سوئیچ witcher 3
عاشقانه و روابط جنسی The Witcher 3

دو بسط
برای برجسته کردن مطالب زیاد ، دو داستان دیگر پیدا می کنیم (که بهتر است قبل از اتمام داستان). Hearts of Stone در کمدی طنز ترین شخصیت ها را کاوش کرد و Blood and Wine داستانی خون آشام بود که در تاکستان های منطقه تویسانت اتفاق افتاد . در این بسط ، جرالت دارایی خود را بدست آورد و در «گیم پلی» دیگری تحقیق کرد.

پیش نمایش سوئیچ witcher 3 8
ما می توانیم پس از غلبه بر ساعتهای اول بازی ، این دو ماموریت اضافی را از فهرست اصلی یا یکپارچه در داستان کشف کنیم ، اگرچه توصیه می شود حداقل در سطح 30 با آنها روبرو شوید. اگر قبلاً تجربه بازی با قصاب Blaviken را داشتیم ، حتی می توانیم یک را شبیه سازی کنیم بازی که مستقیماً بعد از وقایع The Witcher 2 Assassin of Kings ادامه دارد که در رایانه های شخصی و ایکس باکس 360 موجود است.

سوئیچ witcher 8
تجزیه و تحلیل قلب های Witcher 3

با اضافه کردن سه کمپین ، علاوه بر مأموریتهای جانبی و کمیسیونهای مختلف ، بیش از 100 ساعت سرگرم کننده در یک کارتریج تکی داریم ... که رقیب Outlast 2 به دلیل بزرگترین بازی (از نظر مباحثی که با آن سروکار دارد) و همچنین سکانسهای خونین است. یا از فروشگاه کاتالوگ تغییر می کند.

پیش نمایش سوئیچ witcher 3 7
تجزیه و تحلیل خون و شراب Witcher 3

فداکاری های نسخه سوئیچ
وقتی 4 سال پیش ظاهر شد ، Witcher III یک بازی فنی بسیار قابل توجه بود ، اما امروز کمی قدیمی شده است. نسخه ای که ما را نگران می کند ، از همه بدتر است . بازی Switch با سرعت 720p در حالت تلویزیون ، در حوض و 540p در حالت قابل حمل اجرا می شود.

Witcher 3 Nintendo Switch E3 2019
واقعیت این است که در صفحه کوچک کنسول ، "رنج" زیادی نمی برد ، اما اگر آن را به یک تلویزیون وصل کنیم "ظاهر" ، عدم وضوح بافت ، "جاگی" ، کاهش فاصله کشیده شده سایه هایی که از بین می روند ، فریم های در حال سقوط ... بسیار مشهود تر می شوند.


تمام کارت های Gwent در Witcher 3 Wild Hunt

همچنین باید در نظر داشته باشیم که این بازی بارها و اشکالات قابل توجهی را بارگیری می کند (ما چند بار گیر ساردینیلا گیر کرده ایم). البته ، دوبله عالی (به انگلیسی) و موسیقی Percival (کر و با سازهای قرون وسطایی) هنوز هم عالی به نظر می رسد.

Witcher 3 Nintendo Switch E3 2019
بنابراین آیا ارزش آن دارد Witcher 3 on Switch ؟ خوب ، در حالت قابل حمل ، بله. کسانی که قبلاً آن را بازی نکرده اند ، می توانند یکی از RPG هایی را که ژانر در سالهای اخیر تعریف کرده است ، کشف کنند. اما در حالت تلویزیون شکافها بسیار آشکار می شوند و بعضی از جذابیت های خود را از دست می دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد