دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

دانلود سریال و فیلم ایرانی

تجزیه و تحلیل بسته Baldur Gate Enhanced Edition Pack

در این تحلیل از Baldur's Gate Enhanced Edition Pack برای PS4 ، Nintendo Switch و Xbox One به شما می گوییم که آیا ارزش بازگشت دارد یا نه ، بار دیگر به حال حاضر این کلاسیک نقش ، و همچنین آنچه می توانید از او انتظار داشته باشید شرایط محتوا ، عملکرد ...


احیای مجدد کلاسیک های بزرگ قبلاً به یک عادت معمول در صنعت بازی های ویدیویی تبدیل شده است. بسیاری از مطالعات در صدد هستند عناوین بزرگی را که در گذشته به عنوان معیارهای ژانرهای مربوط به آنها تعیین می شدند ، ارزشمندتر کنند. این مورد از  Baldur Gate Enhanced Edition Pack ،  یکی از ارجاعات نقش پایان هزاره گذشته است.

مشکل بزرگ این است که زمان برای همه می گذرد و آن داوطلبان در حافظه بازیکنانی که به اندازه کافی خوش شانس بودند از آنها لذت می برد ، باقی می مانند اما توسط نسل های جدید نادیده گرفته می شوند. از بین بردن مجدد / بازسازی یا اقتباس فرصتی جدید به کسانی که نتوانستند آن عناوین را بازی کنند ، ایجاد می کند. امروز ما در مورد یکی از آنها یا چندین مورد صحبت می کنیم ، زیرا این بسته دو عنوانی را برای ما به ارمغان می آورد که یک ژانر کامل را مشخص کرده اند ، دو دروازه اول بالدور.

حماسه تولید شده توسط BioWare 20 سال پیش باز می گردد و این بار با نسخه ای برای کنسول ها انجام می شود. در این تحلیل از Baldur's Gate Enhanced Edition Pack به نسخه Nintendo Switch می پردازیم که به دلایل متعدد جذاب ترین مورد آن است.


این میکرو اس دی 128 گیگابایتی برای نینتندو سوئیچ شما ایده آل است

دروازه Baldur در سال 1998 توسط مشهور BioWare وارد شد. این عنوان باعث ایجاد یک انقلاب واقعی در نقش جنسیت شد. Gate Baldur می دانست که چگونه می تواند قوانین Advanced Dungeons & Dragons را با یک بازی ویدیویی تطبیق دهد ، همه در دنیای خیالی رایج قلمروهای فراموش شده. با توجه به موفقیت ، گسترش و اقساط دوم در سال 2000 فرا می رسد. اکنون با اعلام خبر Baldur Gate 3 و پیش نمایش Baldur Gate Enhanced Edition Pack توسط Beamdog ، حماسه به امروز بازگشت.

بسته Baldur's Gate Enhanced Edition Pack شامل چه مواردی است؟
خوب ، این بازی دو بازی اول در این سری دارد و چند مورد از گسترش و DLC های آن. در داخل دروازه Baldur ما Siege of Dragonspear و برنامه اضافی The Black Pits را می یابیم. در همین حال ، Baldur's Gate 2: Shadows of Amn در کنار Thron of Bhaal و The Black Pits II Gladiators Thay وارد می شوند. ما صدها ساعت قادر به بازی خواهیم بود ، زیرا محتوا برای هدیه دادن و دادن وجود دارد.

 بسته Baldur Gate Enhanced Edition Pack

Baldur's Gate Enhanced Edition Pack ، سازگاری خوبی با کنسول ها است
لازم به توضیح است که نسخه پیشرفته برای هر دو دروازه Baldur چند سال پیش راه اندازی شد. اما این فقط برای رایانه های شخصی و دستگاه هایی مانند Apple iPad بود ، اما کاربران کنسول مایل بودند این عناوین نمادین را در موجودی خود نگه دارند. بعد از گذشت سالها و تقریباً مصادف با بیستمین سالگرد Baldur's Gate ، سرانجام می توانیم گزینه بازی این بازی ها را روی کنسول های خود پیدا کنیم. ما تصمیم گرفته ایم تا به بررسی نسخه Nintendo Switch بپردازیم ، زیرا با توجه به ویژگی ها و امکانات کنسول ، این یکی از نسخه هایی است که می تواند در هنگام گیم پلی از این عنوان بهره بیشتری ببرد.

 بسته Baldur Gate Enhanced Edition Pack
کمی می توان گفت که دروازه بالدور دیگر مشخص نیست. ما باید یکی از بهترین ماجراهای واقع در Costa de la Espada واقع در جهان قلمروهای فراموش شده زندگی کنیم. در طول داستانهای مختلفی که قبلاً نقل کردیم ، می توانیم تیم قهرمانان خودمان را تجسم کنیم در حالی که فولکلور محبوب این جهان خیالی را می سنجیم. ما درگیر نقش مهمی در مورد تاکتیکی خواهیم بود که در آن گروهی متشکل از شش شخصیت را تشکیل خواهیم داد که می توانیم با سلاح های مختلف ، زره ، جادوها و توانایی های مختلف تجهیز و کامل شویم. داستان ما با خلق شخصیت در یک ویرایشگر کامل آغاز می شود و از آنجا باید با مهارت های خود به تدریج پیشرفت کنیم.

در حال حاضر تنها با قابلیت پخش مجدد برای تکرار داستان با کاراکترهای مختلف / توانایی های مختلف ، صدها ساعت وقت داریم ، بدون اینکه حساب کنیم برخی از بهترین ماجراهای پیشرفته ژانر یا داستانهای اضافی DLC را زندگی خواهیم کرد. همه این مجموعه با موسیقی متن فیلم استثنایی که ما را به طور کامل در نوستالژیک ترین خیال قرون وسطایی که شناخته ایم ، سوق می دهد. متأسفانه دوبله در Castilian وجود ندارد ، اما متونی به زبان اسپانیایی وجود دارد که خوش آمدید ، از آنجا که Baldur's Gate 2 Enhanced Edition با تمام محتوای آن به زبان انگلیسی بیرون آمد. البته ، در زمان انجام این تحلیل ، بروزرسانی با متون موجود نبود ، که از طریق بارگیری وارد می شوند (اگر چیزی عجیب ببینیم ، آنالیز را به روز خواهیم کرد). علاوه بر این ، اندازه متون کافی است و شما برای خواندن آنها در حالت قابل حمل مشکلات زیادی نخواهید داشت.

بسته Baldur Gate Enhanced Edition Pack
این نسخه شامل برخی از تازه های معرفی شده در Baldur Gate 2 در عنوان اصلی به عنوان کلاس های جدید برای قهرمان ما و سه شخصیت جدید است: نیم فریم Dorn il-Karn ، نیم فریم Neera و راهب Rassad و n Bashir. گنجاندن یک آموزش قبلی نیز قدردانی می شود ، زیرا قبلاً بازی در مراحل اول بازی می تواند گیج کننده باشد. گزینه واردات و صادرات کاراکترهای سایر بازی ها علاوه بر تغییر در کنترل ها و رابط کاربری نیز اضافه شده است.

بسته Baldur Gate Enhanced Edition Pack
ما برخی از کنترل های متمایز از نسخه های کلاسیک کامپیوتر را پیدا کردیم. با این حال ، ما از استفاده خوب از دکمه ها و جوی استیک های این نسخه غافلگیر شده ایم. در Switch ما توانسته ایم بسیار راحت و کمی بعد از شروع بازی بازی کنیم ، این نکته را بسیار شهودی فهمیدیم که چگونه به منوهای مختلف و بی شماری که بازی با آنها سازماندهی شده است دسترسی پیدا کنیم.

بدیهی است در رایانه شخصی ، با ماوس و کیبورد همه چیز سریع و در دسترس تر است ، زیرا ما فقط با چند کلیک همه گزینه ها را در اختیار داریم ، اما استفاده از محرک های موجود در کنسول به این معنی است که تجربه قابل پخش از کیفیت آن کاسته نمی شود. ما می توانیم با دکمه ZR و منوی انتخاب کاراکتر با ZL به منوی شخصیت شعاعی دسترسی پیدا کنیم. علاوه بر این ، کنترل دوربین به لطف استفاده از جوی استیک کاملاً راحت است و می توانیم با هدف بهتر دیده شدن یک نبرد ، بزرگنمایی و بزرگنمایی کنیم یا از مکانی در کل آن قدردانی کنیم. منوی اکشن با فشار دادن X در نوک انگشتان ماست و چرخش کاراکترها توسط R و L تقریباً کامل است.

 بسته Baldur Gate Enhanced Edition Pack

در مورد جنبه های فنی ، انتظار استقرار گسترده رسانه ای را نداشته باشید ، Baldur's Gate Enhanced Edition Pack یک استفاده مجدد برای استفاده نیست . با توجه به گرافیک ، پیشرفت های بصری به سختی قابل توجه هستند ، اگرچه باید به وضوح تصویر بهتر توجه کرد. چه در حالت قابل حمل و چه در حالت دسک تاپ ، Nintendo Switch مشکلی برای جابجایی این بازی ندارد و ما از نظر قطره های ناپایدار در نرخ فریم ها خطایی پیدا نکرده ایم ، اگرچه اشکالات دیگری نیز وجود دارد (چیزی که واقعاً آزار دهنده نباشد). . انیمیشن ها و حملات طلسم موفقیت بیشتری نسبت به نسخه های اول دارند ، اما در عوض برخی از سینماتیک ها توسط قطعات نیمه متحرک تغییر یافته اند.

 بسته Baldur Gate Enhanced Edition Pack
آیا ارزش آن را دارد که Baldur Gate Enhanced Edition Pack را تهیه کنید؟
سوالی است که هرکسی که به دنبال کسب این عنوان است باید بپرسد. پاسخ دادن بسیار دشوار است زیرا به هرکدام بستگی زیادی دارد ، اما در اینجا ما سعی خواهیم کرد که بهترین ها و بهترین های این نسخه را به شما بگویم و چه کسی واقعاً از آن لذت خواهد برد.

این بازی قبلاً 20 سال دارد ، بنابراین برای گروه بزرگی از بازیکنان چیز جدیدی نیست. تمام کسانی که حماسه را بازی کرده اند ، نمی توانند چیز جدیدی پیدا کنند که تجربه کنند یا در صورتی که قبلاً نسخه Enhanced Edition گذشته را برای رایانه شخصی یا به طور مستقیم با نسخه های اول بازی کرده اند ، تعجب کنند.

 بسته Baldur Gate Enhanced Edition Pack
نکته قابل توجه این عنوان این است که از محتوای بسیار گسترده ای برخوردار است ، چیزی که بدون شک به بزرگترین جذابیت آن بدل می شود. اگر آنها برخی از DLC را از دست داده اند ، شاید این مجموعه کمتر معنی پیدا کند. بنابراین ، اگر نتوانستید هیچ یک از بازی ها یا بسط های خود را انجام دهید ، می توانید "همه در یک" را بدست آورید. اگرچه هیچ چیز وجود ندارد که مانع از خرید قبل از نسخه های رایانه ای با قیمت مناسب تری شود.

ما بار دیگر می گوییم که  Baldur's Gate Enhanced Edition Pack یک مجدداً نیست ، بنابراین پیشرفت تصویری در این عنوان وجود ندارد. یک سازگاری ، کنترل ها و جنبه های فنی ناامید کننده نیستند ، اگرچه برای عمق عنوان کامپیوتر به کنسول ها کار ساده ای نبود.

با این حال ، پتانسیل عالی این نسخه در نینتندو سوئیچ است . کنسول ترکیبی این امکان را به شما می دهد که Bladur's Gate را در حالت قابل حمل بازی کنید ، چیزی که اگر هوادار حماسه هستید یا به دنبال این هستید که به خودتان بگویید چگونه یکی از نمادین ترین بازی های ژانر نقش آفرینی است ، علاوه بر این جذابیت زیادی دارد. اگر نسخه ای وجود دارد که می توانید خرید آن را در نظر بگیرید ، این همان کنسول نینتندو خواهد بود ، به ویژه اگر هرگز حماسه بازی نکرده اید و نمی خواهید آن را در هر کجا بازی کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد